Wednesday 4 February 2015

KHOTBAH KEBAKTIN PEMBUKAAN PJJ SEKTOR 7 GBKP RUNGGUN PONDOK GEDE tahun 2008

NAS : Roma 1:14-15

Thema : Pembarkenlah Berita e

Renungen
Krina kalak sitek enggo bengket (terhisab) ku bas pendilo meritaken berita simeriah. Kerna si enda la baci lit alasen aku la beluh ntah la ngasup. Tugas enda la banci la lang, harus I dahiken. Adi payo kin kita tek man Yesus Kristus selaku Tuhan ras Juruslamat, maka dahin enda asa ngasupta la banci la ilakoken. Eme tandana kita kalak kristen. Kristen artina pengikut Kristus. Berarti selaku pengikut, kita harus patuh man komendanta. Adi la patuh berarti la loyal. Ikenai me sangsi ipedarat ibas keanggotan nari. I pengadi jadi pengikut. Emaka salah sada indikator kalak sitek eme meritaken berita si meriah. Mungkin turah penungkunenta, engkai maka meritaken berita simeriah jadi keharusen man kalak sitek? Pertama, erkiteken meritaken Injil e sada perintah ibas Tuhanta Yesus kristus nari (Lukas 16:15; Perb.Rasul 1:8); Sipeduaken, erkiteken kerina manusia enggo ndabuh ku bas dosa (Roma 3:23), janah upah dosa eme kematen (Roma 6:23); sipeteluken, erkiteken gelar Yesus ngenca erkuasa nelamatken manusia (Perb.Rasul 4:12). Sipempatken, erkiteken kita rutang nandangi Injil e. Arah Injil kita enggo iselamatken, erkiteken si e kita pe rutang guna meritakenca man kalak sideban. Endame alasan engkai maka Paulus ersemangat kal meritaken Injil, eme erkiteken ipahamina ia kalak si rutang. Rutang man ise? Erdandanken keselamaten si enggo ialokenna ibas perkuah ate Dibata ibas Yesus kristus nari, ijadikenna dirina rutang man kerina jelma si lenga nandai berita semeriah. Perasaan berhutang ini pun seharusnya menjadi perasaan kita di dalam mengasihi jiwa-jiwa yang tersesat, sama sekali bukan suatu keterpaksaan yang memberatkan. Mungkin di dunia ini, kalau kita mengerti konsep hutang berarti mau tidak mau kita harus membayar hutang kita (otomatis dengan terpaksa). Tetapi konsep hutang demikian tidaklah diajarkan oleh Alkitab, karena hutang ini bukan lahir dari keterpaksaan, tetapi dari kerelaan hati yang siap tunduk kepada Allah sebagai Tuhan dan Pemilik hidup anak-anak-Nya. Mengapa bisa muncul sikap kerelaan hati ini? Karena sebagai anak-anak Tuhan, kita telah dimerdekakan dari kutuk dosa, iblis dan maut oleh penebusan Kristus. Perasaan berhutang ini pun seharusnya menjadi perasaan kita di dalam mengasihi jiwa-jiwa yang tersesat, sama sekali bukan suatu keterpaksaan yang memberatkan. Mungkin di dunia ini, kalau kita mengerti konsep hutang berarti mau tidak mau kita harus membayar hutang kita (otomatis dengan terpaksa). Tetapi konsep hutang demikian tidaklah diajarkan oleh Alkitab, karena hutang ini bukan lahir dari keterpaksaan, tetapi dari kerelaan hati yang siap tunduk kepada Allah sebagai Tuhan dan Pemilik hidup anak-anak-Nya. Mengapa bisa muncul sikap kerelaan hati ini ? Karena sebagai anak-anak Tuhan, kita telah dimerdekakan dari kutuk dosa, iblis dan maut oleh penebusan Kristus. Paulus mengungkapkan hal ini di dalam Kolose 2:13,14.

Lit kin kita la ngasup meritaken Injil? Lang. Kerina kita ngasup. Lit piga-piga cara meritaken Injil, antara lain:
(1) Memberitakan Injil dalam arti bersaksi, Kisah Rasul 1:8. Bagaimana kita mampu menjadi saksi-Nya dalam memberitakan Injil? Roh Kuduslah yang akan memampukan kita untuk berkata-kata. Lukas 24:46-49 Semua orang percaya adalah saksi-Ku kata Tuhan Yesus. Kita harus menanggapi perintah ini dan melakukannya, Roh Kudus akan memimpin kita memberi hikmat dalam kita berkata-kata untuk memenangkan jiwa.
(2) Memberitakan Injil yaitu membawa orang datang kepada Tuhan. Yohanes 1:35-49, menceritakan bagaiaman seseorang setelah ia berjumpa dengan Yesus dan menjadi percaya, menemukan sang juruselamat, mereka tidak tinggal diam, tetapi menemui orang lain dan membawanya datang kepada Yesus, supaya orang lain pun mengalami sendiri perjumpaan secara pribadi dengan Yesus, tidak hanya mendengar ceritanya saja.
(3) Bersaksi melalui sikap hidup. Kita me surat-surat Kristus sibanci ioge kerina kalak, arah perkadeta pe (bd. 2 Korinti 3:2-3). Kita me sira ras terang (Matius 5:13-16).

Bagem tridah pe gegeh kuasa Dibata ibas anak-anak Tuhan ibas sektor 4 ras 5, khususna si ringan I Kota wisata-sekitarna. Seh maka ibas wari enda ibahan me kebaktin pembukaen PJJ sektor 7. Tek kita maka berita simeriah labo tertebeng. Reh dekahna reh buena nge kalak sitek, janah erbelangna nge daerah pelayanenna.

Lit nge waktu sipas ibahan Dibata guna kiniulin gerejana ras terlebih guna pembarken berita simeriah. Banci saja lit pengakap, dalan-dalanana kurang pas ntah la payo. Tapi ingetlah maka Dibata erdahin tetap guna kiniulin Kerajan Tuhan, guna kiniulin kalak sitek man baNa. Emaka, man bandu perpulungen sektor 7 enda. Semangat Paulus ibas meritaken berita simeriah gurlahlah bas kam. Rutanglah akapndu guna banci ibahan idaerah enda sada perpulungen, sada gereja. Payo, labo lit gegehta, labo lit kengasupenta. Tapi inget, Dibata arah Kesah Sibadia pengasup kam guna si e. Jenari, isepe kam terpilih jadi pengurus ntah pe sierdahin ibas PJJ sektor 7 enda, dahikenlah pendilo e labo erkiteken terpaksa, tapi bagi siipahami Paulus, jadi kewajiben akapna erpalasken keleng ate man kerina jelma. Em sababna kai pe tantangen la erbahansa ia mundur, bahken ibas penjara pe ia tetap ergiah-giah ukurna meritaken berita simeriah arah surat-suratna. Tek kita, adi semangat Paulus endalah erdahin ibas kam kerina, PJJ sektor 7 enda le nga gia uga teremna anggotana tapi kam sitermna usur pulung ngikuti kegiaten gereja.

Pondok Gede 8 Juli 2009
Pdt.S.Brahmana


Artikel lain yang terkait:



0 komentar:

Post a Comment